wtorek, 2 czerwca 2015

Naklejki na paznokcie 3D Graphic Nails - Sephora


Naklejki prezentowały się w sklepie niesamowicie, efekt 3D z motywem ćwiekowym skusił mnie do kupna w jednej chwili.
W opakowaniu znajdowało się 16 naklejek o różnych wzorach i szerokościach. Już mnie to mocno zaskoczyło, bo myślałam że będzie komplet czyli 20 szt, a tak  tylko mogłam przyozdobić po 4 paznokcie z każdej dłoni, a piąty pomalowałam czarnym lakierem. Drugi komplet zostawiałam na inną okazję (choć nie wiem czy taka nadejdzie :).
Naklejki posiadają czarną powlokę i na niej wytłoczone są srebrne wzory.
W opakowaniu dołożony jest pilniczek, którym ma za zadanie doprecyzować wystające końce naklejki oraz drewniany patyczek, który ma ułatwić przyklejenie jej do na całej powierzchni paznokcia.



Niestety pilniczek nie sprawdził się,  naklejka była tak duża że musiałam ją przyciąć najpierw nożyczkami uważając aby przy okazji nie obciąć samego paznokcia. I tu już pojawił się problem, ponieważ naklejka zawijała się i nie mogłam zrobić tego dokładnie. Pozostała jej część po przycięciu wymagała jeszcze lekkiej redukcji do tego miał się sprawdzić pilniczek i tutaj również wystąpił problem z uginaniem się naklejki.

Dodatkowo wymiar niestety nie pasował do moich paznokci (niektóre były za wąskie).
Aplikacja miała być łatwa, natomiast jak dla mnie nie do końca. Generalnie naklejki nakleiły się strasznie. W jednym paznokciu za mocno przycięłam nakleję i musiałam domalować lakierem :).



Byłam tak rozczarowana efektem, ze nawet nie zrobiłam zdjęcia.
Wybierałam się na wieczorne spotkanie i stwierdziłam że nie będzie się mocno widać, choć efekt z daleka był jak na opakowaniu, to z bliska był koszmarny :). Po 2 godzinach z 2 paznokci naklejka się częściowo oberwała.
Producent również jako zaletę przedstawia usuwanie naklejek, ze jest proste i bez użycia zmywacza, zgadzam się z tym produkt łatwo się usunął, jednak lekko uszkodził  mi płytkę.


Może problem polegał na moim nieumiejętnym nałożeniu produktu, ale efekt był koszmarny.




Naklejki w regularnej cenie można kupić za 49 zł (ja kupiłam na przecenie i zapłaciłam 11 zł), gdybym wydała 49 zł byłabym bardzo mocno zdegustowana :).

4 komentarze:

  1. A wydawało by się, że za taką cenę powinny być porządne i jak widać cena (pierwotna) nie idzie w parze z jakością...:/

    OdpowiedzUsuń
  2. A wydawało by się, że za taką cenę powinny być porządne i jak widać cena (pierwotna) nie idzie w parze z jakością...:/

    OdpowiedzUsuń
  3. To przykre....no i po tej firmie bym się nie spodziewała niezadowolenia ;) a jednak, cena nie zawsze idzie z jakością.

    OdpowiedzUsuń